Ha alkalmazzuk a Google Analytics konverziómérés lehetőségét és végrehajtjuk a vizsgálódásunk céljainak megfelelő beállításokat, ne felejtsük és néha visszaellenőrizni magunkat. Már akár hetek alatt is kaphatunk eredményeket, melyek jövőbeni alakulását könnyedén befolyásolni tudjuk, ha szánunk némi időt a kontroll feladatok elvégzésére. Hiszen, ha látjuk, hogy az elkezdett marketing tevékenység milyen eredményeket szül, bármikor tudunk változtatni a marketing kampány faladatok ellátásának módján, ami aztán hatással lesz a kapott eredményekre is. Ha már az első hetekben sikereket érünk el és elégedettek vagyunk az események alakulásával, ne változtassunk semmin. Ha viszont mást szeretnénk a marketing tevékenység által elérni, akkor hasznunkra van a konverziómérés és a stratégia átformálásával azonnali eredménymódosításokat tudunk elérni.
Konverziómérés és a kontroll feladatok ellátása
