Lassan annyi reklámügynökség van Magyarországon, mint égen a csillag. Az online világ folyamatos térhódításával és az egyre több sikeres kis- és középvállalkozások megjelenésével az online ügynökség piac is felerősödött. Lépten- nyomon reklámügynökség ajánlatokkal találkozhatunk az online térben és igen nehéz kiválasztani közülük a számunkra legmegfelelőbbet. Íme, néhány egyszerű, ámde hasznos tipp, hogy mit gondoljunk át, mielőtt nekiállunk a célzott keresésnek és online ügynökség kiválasztásnak. Gondoljuk át, pontosan mire és miért van szükségünk. Sokan beleesnek abba a hibába, -főleg így az év elején-, hogy nagy vehemenciával belekezdenek a munkába, de igazából csak sodródnak az árral és nincs egy konkrét céljuk, tervük, hogy mit is szeretnének elérni és hova is szeretnének eljutni. Amíg ezt nem tudod, felesleges pénzt költened egy reklámügynökségre. A reklámügynökség a „hogyanban” tud segíteni, de ehhez tudniuk kell pontosan, hogy mi a célod, hogy ki tudják dolgozni neked a legjobb stratégiát, kampánytervez, ami segíthet a célod elérésében. Ha ez megvan, mármint a cél, akkor döntsd el, hogy melyik területre fókuszálsz. A fókusz utáni teendőkről a sorozat következő részében írunk.