Cégünk hitvallása, hogy a csak egy olyan kereskedelmi rendszer lehet valóban kiemelkedő és hasznos segítség a vállalkozók számára, mely folyamatosan figyeli a piaci igényeket és lépést tart, sőt, meg is előzi a világ változásait.
Ezt viszont csak abban az esetben tudjuk kivitelezni, ha folyamatos és jó kapcsolatban vagyunk ügyfeleinkkel, napi szinten kapunk visszajelzést tőlük azzal kapcsolatban, hogy a programunk melyik része az, amit érdemes lenne fejlesztenünk, hiszen ők használják nap-mint nap, ők látják igazán, mi benne a jó és mi az, ami nem optimális. Illetve, természetesen a telefonos ügyfélszolgálat segítéségével, sokszor olyan visszajelzéseket is kapunk, hogy teljesen új elemeket építhetnénk be a programunkba, ami megkönnyítheti az éttermek munkáját.
Ahhoz viszont, hogy ez a rendszer működjön, és megfelelően tudjunk fejlődni, szükséges a telefonos ügyfélszolgálat mellett, hogy ügyfeleink és alkalmazottaik behatóan ismerjék a programot, rendesen tudják azt kezelni.
E miatt döntöttünk úgy, hogy minden új ügyfél számára személyes oktatás keretén belül mutatjuk meg, minden részletében programunkat és annak kezelését.
A személyes oktatás pedig e mellett arra is jó, hogy valódi kapcsolatot építsünk ki ügyfeleinkkel, amire a későbbiekben a közös munkát építhetjük majd.